Kunder, samarbeidspartnere og venner ble invitert til faglig påfyll, inspirasjon og mingling på Ingensteds i Oslo.
– Vi er veldige glade for at så mange av våre kunder og samarbeidspartnere tok seg turen til arrangementet vårt. Det var svært godt oppmøte, fortalte den svært fornøyde byrålederen Marianne Vangsøy.
Tun Byrå hadde et variert program med Elena Ortiz fra Google som fortalte om hvordan drive salg med YouTube,Christian Bjørtomt viste hvordan du kan lage en SoMe-strategi som funker, tekstdoktoren Christine Calvert som har skrevet bøker som «Skriv så det selger» kom med matnyttige skrivetips og Eskil Pedersen fortalte hvordan Nortura jobbet med kommunikasjonen etter Brennpunkt-dokumentaren «Griseindustriens hemmeligheter».
Vår egen produsent og innholdsrådgiver Marit Hagen fra Tun Byrå tok publikum gjennom hvordan vi har jobbet med vår kunde Älvsbyhus.
– Vi ønsket å lage et program som var litt jordnært og matnyttig. Vårt mål var at våre kunder skulle få praktisk faglig påfyll som de kunne ta med seg rett tilbake til jobben. Derfor var det ekstra hyggelig at folk ga oss tilbakemeldinger underveis om at de nettopp opplevde seminar som praktisk og «nedpå», forteller byrålederen.
Vil du lære mer om hvordan du best kan kommunisere med landbruket? Meld deg på nyhetsbrevet til Tun Byrå eller gå til Tun Byrå sin hjemmeside for å se hva annet de kan hjelpe deg med.